http://www.ninedeblood.blogspot.com/
“အေျခအေနေတြက စိတ္ခ်ရေသးတာမဟုတ္ဘူး၊ ဒါေၾကာင့္ အဓိကက်တဲ့ ဒီေသမင္းတမန္လမ္းေၾကာင္းကုိ ပိတ္ထားရတာျဖစ္တယ္” ဟု အဆုိပါအရာ႐ွိက ေျပာသည္။
“ကားေတြေျပးဆြဲခြင့္ရၿပီးဆုိလုိ႔ ဘုရားသုံးဆူမွာအေတာ္ေလး လႈပ္လႈပ္႐ြ႐ြျဖစ္သြားတာ၊ ဒါေပမယ့္ သံျဖဴဇရပ္ကုိ တုိက္႐ုိက္သြားခြင့္မရေတာ့ အဆင္မေျပပါဘူး” ဟု အမည္မေဖၚလုိေသာေမာ္ေတာ္ကား ဂိတ္မႉးတစ္ဦး ေျပာသည္။
နယ္စပ္မွျပည္တြင္းသုိ႔ ဆက္သြယ္ရာတြင္အတုိဆုံးလမ္းေၾကာင္းျဖစ္သည့္ ဘုရားသုံးဆူ-သံျဖဴဇရပ္ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းသည္ ၆၀ မုိင္နီးပါးခန္႔႐ွိသည္ဟု သတ္မွတ္မုိင္တုိင္မ်ားအရ သိရသည္။
ထုိလမ္းေၾကာင္းအားလုံးနီးပါးခန္႔သည္ ေကအဲန္ယူတပ္မဟာ(၆) ထိန္းခ်ဳပ္ရာနယ္ေျမတြင္တည္႐ွိေနသည္။
အဆုိပါလမ္းေၾကာင္း၌ ျမစ္ေခ်ာင္းမ်ားစြာစီးဆင္းေနသျဖင့္ မုိးရာသီအတြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား လုံးဝမသြားလာႏုိင္ေပ။
ယခုအခါ ျပည္တြင္းဖက္သုိ႔သြားလာမႈခက္ခဲေနမႈေၾကာင့္ ဘုရားသုံးဆူၿမဳိ႕မွ ေရးၿမဳိ႕သုိ႔ မြန္ျပည္သစ္ပါတီထိန္းခ်ဳပ္ရာ ေတာင္ေပၚလမ္းမ်ားမွတဆင့္ ယခင္ႏွစ္မ်ားႏွင့္မတူ ခရီးသည္တင္ေမာ္ေတာ္ကားမ်ား အမ်ားအျပားသြားလာေနသည္ကုိ ေတြ႔႐ွိေနရသည္။
ယခင္ ပြင့္လင္းရာသီမ်ား၌ ဘုရားသုံးဆူနယ္စပ္ၿမဳိ႕မွ ေရးၿမဳိ႕၊ သံျဖဴဇရပ္ၿမဳိ႕၊ မုဒုံၿမဳိ႕၊ ၾကာအင္းဆိပ္ႀကီးၿမဳိ႕သုိ႔ ေမာ္ေတာ္ကားမ်ားျဖင့္ သြားလာႏုိင္သည္။
ထုိလမ္းေၾကာင္းမ်ားအနက္ ဘုရားသုံးဆူ-သံျဖဴဇရပ္ကားလမ္းသည္ ခရီးသြားအမ်ားဆုံးလမ္းမႀကီးလည္း ျဖစ္သည္။
၁၉၉၀ ခုႏွစ္တြင္ ျမန္မာစစ္အစုိးရတပ္ဖြဲ႔မွ ဘုရားသုံးဆူေဒသ႐ွိ မြန္ျပည္သစ္ပါတီဗဟုိဌာနခ်ဳပ္ကုိ တုိက္ခုိက္သိမ္းပုိက္ခဲ့ၿပီးေနာက္ ဘုရားသုံးဆူ-သံျဖဴဇရပ္ကားလမ္းကုိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားေျပးဆြဲႏုိင္ရန္ စီစဥ္ခဲ့သည္ဟု သတင္းမွတ္တမ္းမ်ားအရသိရသည္။
အဆုိပါ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းသည္ ေတာင္ၾကားလမ္းျဖစ္ၿပီး ဂ်ပန္ေခတ္၊ ဘုရားသုံးဆူ-သံျဖဴဇရပ္ ေသမင္းတမန္မီးရထားလမ္းႏွင့္ ယွဥ္လ်ွက္တည္႐ွိသည္။
0 kommentarer:
Post a Comment